Гледам как красиво се усмихвате един на друг. Явно в Ънриълсофт смятат, че е нормално една регистрация да отнема около половин час разговор по телефона. Знам, че сигурността е важно нещо, но според мен код от 55 символа, не е сигурност, а бъзик с времето на другите хора.
Едва ли мислиш, че този ключ се е пръкнал хей-така за 2 мин мислене докато някой е дремал на балкона. Регистрацията е единственото нещо, което защитава продуктите ни от кражба и единственото нещо което по някакъв начин ще внесе достатъчно яснота в базата ни данни къде какви модули работят. И не на последно място ще научи (задължи) и малкото останали дистрибутори (всъщност думата трябва да е в единствено число), които не работят в CRM.
Скоро ще получите указания за различни начини на регистрация:
1. По телефона
2. Чрез SMS
3. Чрез мейл