Проблеми при сторниране с минус или подобни

Модератори: detelin, mIRCata

momchil
Мнения: 95
Регистриран: 03-04-2008 17:25
Име: Момчил Недев
Местоположение: Бургас
Контакти:

Проблеми при сторниране с минус или подобни

Мнение от momchil » 19-01-2018 16:01

Наблюдават се няколко ситуации при които АтонПОС не запомня незаписана продажба, нито я отразява в сторнирани операции:
1. Затваряне с task manager, студен рестарт на компютъра, спиране на тока
2. Маркиране на няколко артикула от даден асортимент, изваждане с минус /без включен диалог за отделен ред/
3. Маркиране на продажба и цялото и изчистване с минус, подобно на т.2

Също така при работа с причина за сторниране, нека със стрелките от клавиатурата да може да се обхождат причините и да се избира с Enter. Към момента трябва да натиснаш 3 пъти TAB, след което може да избереш със стрелките. Ако може да се направи от бутон количество, като натиснат от клавиатурата стрелка надолу да премине към избор на причина, ще е доста по-бързо за работа. А при сторниране на повече артикули от една продажба, след избор на причина за сторниране на първия артикул, автоматично тя да се качи най-горе в списъка или курсора да е позициониран на нея, за да се избегне например на 20 артикула да се избира всеки път причина.

momchil
Мнения: 95
Регистриран: 03-04-2008 17:25
Име: Момчил Недев
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проблеми при сторниране с минус или подобни

Мнение от momchil » 26-01-2018 15:15

Още една проблемна ситуация:
Работа с повече продажби и включено сторниране на отделен ред. Сторнирането се отразява, но възниква проблем че продавача отваря една продажба в 14ч, оставя я отворена, отваря втора и работи с допълнителната продажба. В 15ч сторнира някои артикули от първата. Продължава да работи в допълнителните екрани за продажба и в 16ч закрива първата сметка. Съответно в справка сторнирани операции остават само датата и часа на закриването на сметката, и ако се разчита на видеонаблюдение за да се види какво е сторнирано и защо, не може да се проследи времето когато се е случило това.

badjo
Мнения: 180
Регистриран: 16-01-2008 08:49
Име: Благой Георгиев

Re: Проблеми при сторниране с минус или подобни

Мнение от badjo » 13-02-2018 13:51

При мен на няколко обекта с АтонПос също се получава проблем със записването на сторнирани продажби. При работа с бутона "Сторно" (работят с тъч екран и не ползват клавиша "-" за сторниране), сторнираните артикули не се запазват в базата на Атон и съответно, не може да се използва справката за сторнираните продажби. Тази справка е важна за клиента и трябва да се оправи.

Отговори