Нежелани гости и предпочитания на редовни гости в хотел

Въпроси, мнения и предложения свързани с модула.
Отговори
metodi
Мнения: 43
Регистриран: 26-02-2005 08:05
Местоположение: София
Контакти:

Нежелани гости и предпочитания на редовни гости в хотел

Мнение от metodi » 09-10-2005 16:53

Можете ли да направите в Reception два списъка гости:
1. Списък с нежелани или проблемни гости. Който да да съдържа имена на клиент, ЕГН и други непроменящи се негови данни и забележка в която да може да се опише какви проблеми създава клиента. Да може клиента (данните му за списъка) да се праща в този списък например от бутон списъка на гостите или от архив. При настаняване на клиентите след попълване на данните и даване на запис да излиза събщение, че госта е списъка с нежелани гости и забележката за него, а в списъка на гостите да е оцветен в червено. Също така би било хубаво да може да се търси в този списък по имена, ЕГН и други данни по всяко време за гости които предстои да пристигнат и са си направили резервации.
Би било много хубаво да има такъв списък в програмата защото много често се случва клиенти да плащат за единична стая и да се опитват да влязат в стаята двама или трима. Лошото е че понякога успяват и се пробват следващ път отново да направят същото нещо. Има някои от тях, които администраторите на рецепция вече са ги запомнили. Друг вид гости които трябва да се записват в този списък са гости които са си тръгнали без да си платят сметки в хотела и администраторите да знаят следвщия път когато дойдат в хотела тези гости да внимават с тях. Третия вид гости са такива които вдигат скандали и правят проблеми.
2.Списък с предпочитания на редовни гости. Който да да съдържа имена на клиент, ЕГН и други непроменящи се негови данни и забележка в която да може да се опише какви предпочитания има клиента. Да може клиента (данните му за списъка) да се праща в този списък например от бутон списъка на гостите или от архив. При настаняване на клиентите след попълване на данните и даване на запис да излиза събщение, че госта е списъка с предпочитания на редовни гости и забележката за него, а в списъка на гостите да е оцветен в зелено. Също така би било хубаво да може да се търси в този списък по имена, ЕГН и други данни по всяко време за гости които предстои да пристигнат и са си направили резервации.

kondev
Site Admin
Мнения: 2187
Регистриран: 02-11-2004 17:23
Име: Петър Кондев
Контакти:

Мнение от kondev » 09-10-2005 18:36

Тези "екстри" отдавна са заложени в програмата, но все не остава време да се довършат. Надявам се, най-накрая до месец да успеем.

rad
Мнения: 663
Регистриран: 12-11-2004 10:48
Име: инж. Рад Площаков
Местоположение: Варна, България
Контакти:

Автоматично зареждене на данните на вече пребивавал гост

Мнение от rad » 11-10-2005 08:28

В тази връзка, изобщо гост, който го имаме в архива, би било добре при настаняване системата да сигнализира, че го има и да предлага автоматично въвеждане на личните данни (евентуално ако е в някой от списъците("черен" или "бял" - да съобщава). За по-точна идентификация е добре да не е по име, а като се въведе ЕГН(за българите), ЕНЧ или N паспорт(за чужденците). Това често се изтъква, като голямо предимство от хора работили на Рецепция.

rad
Мнения: 663
Регистриран: 12-11-2004 10:48
Име: инж. Рад Площаков
Местоположение: Варна, България
Контакти:

Клиентите питат......

Мнение от rad » 09-06-2006 08:09

Клиенти пак питат......
:oops:
... и къде-къде по-скромни програми го имат....

kondev
Site Admin
Мнения: 2187
Регистриран: 02-11-2004 17:23
Име: Петър Кондев
Контакти:

Мнение от kondev » 12-06-2006 13:04

Първия вариант е готов в 4.158

Включете си съответното право.
В момента се "обслужва" само при настаняване и редакция на гост - по ЕГН или ЕНЧ.

Очаквам впечатления.

rad
Мнения: 663
Регистриран: 12-11-2004 10:48
Име: инж. Рад Площаков
Местоположение: Варна, България
Контакти:

Сработва!

Мнение от rad » 30-06-2006 07:51

Гост, който го имаме в списъка - излиза като съобщение, но би било добре при откриването му системата да предлага автоматично въвеждане на личните данни ( ако е в "белия" списик- да не "досаждаме" на VIP клиентите или началниците с постоянно искане на документи).
:roll:

Потребителски аватар
paligire
Мнения: 459
Регистриран: 08-11-2004 11:19
Име: Nikola Paligorov
Никола Палигоров
Местоположение: Sofia

Вип клиент

Мнение от paligire » 17-07-2006 11:08

Точно така Рад е прав. При откриването му да предлага автоматияно данните от архив. Или да има връзка с архив гости (ЕГН, ЕНЧ). В този случай попълването на данни ще е светкавично.

Отговори