Нежелани гости
-
- Мнения: 1346
- Регистриран: 08-11-2004 16:57
- Име: Слав Димитров
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
Нежелани гости
Може ли по някакъв начин при настаняване човек, който вече е бил гост на хотел-а да се появи забележка или отличителен знак, че съответният клиент не е от добре дошлите гости на обекта и да не може той самият да бъде повече настанен. Това е въпрос, който ми зададоха днес. Мисля, че тази функция ще е мн функционална и полезна на доста обекти, който искат да се предпазят точно от такива недоразумение за в бъдеще.
-
- Мнения: 663
- Регистриран: 12-11-2004 10:48
- Име: инж. Рад Площаков
- Местоположение: Варна, България
- Контакти:
Аналогично
Добре е когато се прави, да се направи и за:
- желани(VIP) гости - когато им имаме данните да "изскачат" сами с указание, че са VIP и забележка какво ги кефи, к'во им се полага и т. н....;
- постоянни - да не трябва да ходим да ги настаняваме от Архив, а когато им имаме данните да си "изскачат" сами.
П.П. Мързела е двигател на прогреса!
- желани(VIP) гости - когато им имаме данните да "изскачат" сами с указание, че са VIP и забележка какво ги кефи, к'во им се полага и т. н....;
- постоянни - да не трябва да ходим да ги настаняваме от Архив, а когато им имаме данните да си "изскачат" сами.
П.П. Мързела е двигател на прогреса!