Не веднъж съм казвал, че потребителят не чете ...
Фонетичното Р е върху БДС-кото И, което днес затри отчета на 1 клиент(не са видяли, че са на БДС ... и са изкъртили ентъра, както обикновенно без да прочетат какво се пита след това). Знам, че вината не е наша, но има ли начин да се забрани на оператор да трие отчет и да не се притеснявам повече за подобни случаи?
Или например операцията "изтриване" да позволява потвърждение само след определен интервал (ако позачакат 3-5 секунди може и да прочетат какво подяволите пише на иначе досадния "сигурен ли си?" прозорец)?
Отчет от PocketShop : Разнася и изтрива...
Отчет от PocketShop : Разнася и изтрива...
Моля ви, като прочетете тема пишете по едно мнение да не ви търся по icq/телефон после ...