UnrealSoft и BAUHAUS България

Нови версии. Нови модули. Нови идеи. Предстоящи събития.
Отговори
Потребителски аватар
alex
Site Admin
Мнения: 1545
Регистриран: 02-11-2004 14:26
Име: Александър Димитров
Местоположение: Пловдив
Контакти:

UnrealSoft и BAUHAUS България

Мнение от alex » 01-11-2013 11:08

За UnrealSoft от BAUHAUS България:
Управление на касите

Системата за управление на касите е още един важен компонент от информационната среда на хипермаркета. Тя е разработена специално за BAUHAUS България от българската фирма UnrealSoft. Решението постоянно се развива и допълва с нови възможности.

“Оптимизацията на касовата система при нас е постоянен процес. Съвсем наскоро въведохме нов модул обхващащ дейността на отделите за разкрояване на плоскости и тониране на бои. Непосредственият ефект от това е, че се елиминира всякакво забавяне на касите за клиентите, които ползват услугите на тези отдели”, поясни Богданов. Според него касовата система, като цяло, е изградена в съответствие с най-добрите практики за реализация на POS системи и допринася съществено за доброто обслужване на клиентите – например, стига да не пазаруват за първи път в търговския център, те могат да получат фактура директно на касата без никакво забавяне.

Също така, в BAUHAUS (за разлика от много други търговски обекти) са изградили директна връзка между касовата си система и терминалите за плащане по банков път, така че когато клиентите плащат с карта също не се губи никакво време.

„Клиентите ни оценяват тези удобства и отчитат разликата, в сравнение с други магазини”, казва ИТ мениджърът на Баухаус.

Клиентски карти и бонуси

Сред използваните приложения в BAUHAUS е и система за управление на клиентски карти и бонуси. Това решение е свързано с касовата система и дава възможност на клиентите да получават директни отстъпки на касата или при натрупване на определен брой точки от техните покупки да получават ваучер за следващо пазаруване. При реализацията на тази система подробно са проучени добрите практики за изграждане на решения от този тип и са приложени тези от тях, които съответстват на следвания в BAUHAUS бизнес модел. „Например, ние не се ограничаваме да предлагаме няколко типа клиентски карти, а можем да задаваме за всяка карта различни параметри”, поясни Светослав Богданов.
Цялата статия тук: http://cio.bg/5784_informacionnata_sred ... _klientite
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Отговори